Information om coronaviruset covid-19

Kommunen jobbar aktivt med hanteringen av coronaviruset covid-19 och följer direktiven från folkhälsomyndigheten.

Läs mer
1 Driftstörningar

Google translate

Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor.

Fakturor och E-handel

Här kan du hitta information om hur du som leverantör ska göra om du skickar en faktura till Alingsås kommun eller får en faktura från Alingsås kommun samt om kommunens E-handelsprojekt.

Texten uppdaterad 2020-05-07

Skicka eller ta emot faktura från Alingsås kommun

Klicka på någon av länkarna ovan för att komma till informationssida för att skicka respektive ta emot fakturor från kommunen.

E-handel

Alingsås kommun ska införa en beställarportal för att underlätta beställning av upphandlade varor och tjänster. E-handelsprojektet pågår under 2020.

Kontakt

Kontakta kommunen via kontaktuppgifterna nedan vid frågor. Om du har frågor angående fakturor ska du kontakta Redovisningsenheten. Om du har frågor om E-handel ska du kontakta Upphandlingsenheten.

E-tjänst

Redovisningsenheten

NULL

Kommunledningskontoret

Upphandlingsenheten

NULL