Nu är det dags för ett nytt vänskapsmingel för seniorer över 65 år.
Vill du vidga ditt sociala nätverk, prata med andra trevliga seniorer och samtidigt ta del av Grand Hotels härliga miljö. Ja, men då är det perfekt att komma!
Det är först till kvarn som gäller. Om du varit med tidigare och tyckte det var trevligt, är det bara att anmäla sig igen. Alla är välkomna.
Vi äter en god fralla med skinka och ost och till det finns te, kaffe, juice och en chokladbit.
Du får en namnbricka och en GoodieBag. Vi lyssnar på lite musik, fikar, minglar, samtalar och bara har det bra. Samtalskort och gåtor finns att ta hjälp av.
Allt detta kostar 100 kronor.
Anmälan är bindande och avgiften ska vara betald senast 7/7. Betala till aktivitetspedagogen på din Mötesplats eller Swisha till Rosa på 073 953 82 11. Skriv hela ditt namn i meddelandet, om du swishar.
